उत्तर सिक्किम र जोङ्गु क्षेत्रसँग सम्पर्क पुनर्स्थापित गर्न बीआरओको कार्य युद्धस्तरमा चल्दै

सेनाका ईन्जिनियरहरूसँगको समन्वयमा बेली ब्रिज शुरु

गान्तोक: यसै महिना १२ जूनदेखि लगातार परेको पानीले उत्तर सिक्किममा विनाशै मच्चायो। भारी वर्षाका कारण उत्तर सिक्किम जाने विभिन्न सडकहरू जस्तै डिक्चु-सङ्कलाङ-तुङ, मंगन-सङ्कलाङ, सिङताम-राङराङ, राङराङ-तुङले धेरै ठूला पैह्रोहरूले पुर्याएका क्षतिहरूको अनुभव गरेका छन्, जसले गर्दा उत्तर सिक्किमको सम्पर्क विच्छेद भएको छ। पुलबाट उत्तर सिक्किम र जोङ्गु क्षेत्रको सम्पूर्ण जोडिएको कारण साङ्कलाङमा नवनिर्मित झोलुङ्गे पुल भत्किएपछि स्थिति गम्भीर बनेको थियो।

परिस्थितिको गम्भीरता महसुस गर्दै बोर्डर रोड अर्गनाइजेसन (बीआरओ)का साहसी कार्यकर्ताहरूले प्रकृतिले दिएको चुनौतीलाई स्वीकार गरे। पहिलो दिनदेखि बीआरओको परियोजना स्वस्तिकले पहिलो प्रतिक्रियाकर्ताको रूपमा स्लाइड क्लियरेन्स कार्यहरूको लागि विशाल जनशक्ति र भारी मेसिनरीहरू परिचालन गरेर पुनर्स्थापना प्रयासहरूमा प्रवेश गर्यो। भारी वर्षा र खराब मौसमको बावजुद बीआरओले मंगन-चुङ्थाङ सडकको राफाङखोला र लान्थाखोलामा सफलतापूर्वक जडान पुनर्स्थापित गर्यो। यो सडक नागासम्म ठूला सवारीसाधनका लागि आवतजावत योग्य बन्यो।

 उत्तर सिक्किमसँगको सम्पर्कलाई यस मुख्य क्षेत्रबाट पुनर्स्थापित गर्नका लागि नागा र चुङ्थाङ बीचको सम्पर्कलाई पुनर्स्थापना गर्ने प्रयासहरू युद्धस्तरमा प्रगतिमा छन्। उही समयमा बीआरओले उत्तर सिक्किम र जोङ्गु क्षेत्रको वैकल्पिक मार्ग अर्थात् डिक्चु-सङ्कलाङ-तुङ मार्फत जडान पुनर्स्थापित गर्न अतिरिक्त समय काम गरिरहेको छ। यस वैकल्पिक मार्गमा प्रमुख चुनौती डेटखोला पुलमा ठूलो निर्माण भत्किएको थियो। यो अवरोध हटाउन बीआरओले सेनासँगको समन्वयमा ७० फिट बेली ब्रिज सञ्चालनमा ल्यायो। 

यस क्षेत्रमा भारी मेसिनरीहरू र निर्माण स्टोरहरूलाई अगाडि बढाउँदै यो अभिनव दृष्टिकोण सक्षम भयो। बीआरओको द्रुत र कुशल कार्यले उत्तर सिक्किममा महत्त्वपूर्ण जडान पुनर्स्थापना गर्न लचिलोपन र दृढता देखायो। बीआरओका साहसी कार्यकर्ताहरूको नि:स्वार्थ प्रतिबद्धताले सबै पक्षबाट प्रशंसा कमाएको छ, र उत्तर सिक्किमको सम्पर्कको छिट्टै पुनर्स्थापनाको लागि सबैका बीचमा आशा जगाएको छ। -पीआईबी

Comments

Popular posts from this blog